Uti vår hage !!

Snart får jag min dom, tror inte alls att det blir en allvarlig sak av det hela då jag ej var med att misshandla denna man, finns liksom inga vittnen lr något som kan styrka hans berättelse.
Mannen som blev misshandlad visste inte  helt säkert på om jag var med och slog/sparka.
Det enda vittnet som finns är egentligen ambulansföraren som kom till platsen efter olyckan.
Denna ambulansman har bara hört "mannens" version av det hela.

Tycker att ambulansföraren är ett OSTABILT vittne då han ej såg något lr hörde något.

Killen som var med och misshandlade denna man kunde inte heller ange mig som medbrottsling då han ej såg om jag gjorde något.
Och jag har hela tiden hävdat att jag ej har gjort något och det hävdar jag fortfarande.

Så snart blir det rättegång, åtalad för två punkter , Grov misshandel, hets mot folkgrupop och olagliga hot mot grupp.


Denna hets mot folkgrupp  är så djävla ironisk, menar.. allt var ett skämt men ändå tar alla så djävla allvarligt på det hela.. förstår mig inte på dagens människor.
Men tror inte det kommer bli något där heller då jag erkänt allt som ett SKÄMT.
Ser bara ironin i det hela , kan tyävrr inte se det på ett allvarligt sätt.



För Sverige , stå rakryggad och ta ingen skit !




Kommentarer
Postat av: Svensk

Du har nazistiska bilder på denna bloggen! Du har ett öppet stöd till ett nazistiskt parti! Då är det kanske inte lägligt att skämta om sådana saker? Du har ju gjort bort dig fullständigt.

2011-07-05 @ 15:41:07
Postat av: Anonym

Har jag gjort bort mig ?

På vilket sätt har jag gjort det?



Jag ser absolut inget fel i att ha åsikter ?

2011-07-19 @ 19:23:22
Postat av: Eddddddy

Biaaaaaaaatch

2011-08-25 @ 06:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0